دل خاکـــــی

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

دل خاکـــــی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۵ فروردين ۹۵ , ۰۶:۱۲
    کوچ...
  • ۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۷
    ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۱۵
    ...

بلگفای خر...

یکسالی میشه که اینجارو درست کردم...اما خب مطلبی ننوشته بودم...و چون هنوز بلگفا درست نشده و من داشتم از ننوشتم دق مرگ شدم...گفتم بیام اثاث مو اینجا پهن کنم تا بلگفا درست بشه...ارشیومم منتقل کنم...


خوبی زیاد داره اینجا...کمترینش اینه که درگیر اپلود کردن عکس و غیره نیستی...خودش فضا داره...

اینم عکس قیزی من...البته سه ماهگیشه...

حلما
  • دیوونه مهربون

نظرات  (۴)

قز قزی خانوم رو....
پاسخ:
قز قزی چیست؟
نکنه شیرازی خوندی:D
قیز=دختر
وای نننننننه لپاشو نیگا.. بعد محمد صالح چشمم به لپای قیزی تو روشن خخخخ :)) 
وخ اون پستونکه که جلوشه در نقش استکان چاییه؟ :))

پاسخ:
رو نما یادت نره خاتون:D
دقیقا:))

در مورد خصوصی هم...خرن...خر...:D
امیدوارم با من کاری نداشته باشن...
  • بهنام منصوری
  • نظرم ثبت نشد؟!!!
    پاسخ:
    شد...:D
  • بهنام منصوری
  • به به.چشممون به جمال حتما خانوم روشن شد.شکلک نداره؟😊😊😊.چقدر نازه.خدا حفظش کنه.😊😊😊 وب شد من نمایم خودتون. وگرنه میچلوندمش😀😀😀
    پاسخ:
    غلط املایی دارین اقا منصوری...:D

    از شعاع یک کیلومتریش غدقنه رد بشین...
    شما مشکوک به چلوندن بچم هستین:D:D:D

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی