دل خاکـــــی

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

دل خاکـــــی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۵ فروردين ۹۵ , ۰۶:۱۲
    کوچ...
  • ۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۷
    ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۱۵
    ...

از همه جا...

هفته ی پر دردی بود...4 روز پشت سر هم سردرد...بدن درد...طوری مچ دستم درد میکرد که به زور حلما رو تر وخشک میکردم...از عصر به زور مسکن و ماساژ امیرعباس سرپام...

فردا پدر و مادرم میان کاشان...ان شالله با تغییر روحیه م دردا کم بشه و گرنه باید با مسکن روپا باشم...عجیب این هفته افتاده حال بودم...

چقدر به  تنهایی خودم دلم سوخت...

عملا رورا یه ساعت هم سعیدو درست نمیبینیم...امیدوارم کاراش خوب پیش بره و نتیجه بده تا خستگی هاش در بیاد...

برگشتم به دورانی که دوست نداشتم از خونه در بیام...الان از جمعه به جز یه روضه بیرون نرفتم...هفته ی قبلم دو هفته بود از خونه در نیومده بودم...عفصورده شدم؟

  • دیوونه مهربون

نظرات  (۲)

تنهایی... :*

نه افسردگی نیست به گمونم....فقط گاهی نیاز هست به تنهایی....

چه خوب که مامان و بابات میان پیشت...مطمئنا زود خوب میشه حالت

آخ میگی سردرد من کابوس میبینم تا یاد سردرد میافتم....شیاف خوب نیست؟!!!! برا من خوب جواب داد البته در کنار قرص مسکن...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی