دل خاکـــــی

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

دل خاکـــــی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۵ فروردين ۹۵ , ۰۶:۱۲
    کوچ...
  • ۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۷
    ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۱۵
    ...

غر غر

فردا مهمون داریم...خانواده ی همسری...عموجان حلما هم تشریف فرما میشن...(هنوز حلمارو ندیدن)

خونه دهشتناک گردگیری میخواد...دل پیچه شدید دارم...حوصله کار کردن ندارم...حتی افطار هم درست نخوردم...از بس بی حال و تشنه بودم...

همیشه همسری بوده...از خونه تمیز کردن بگیر تا غذا درست کردن و لباس اتو کشیدن...کمک حال بوده...اما از وقتی فروشگاه رو زده اصن اصن اصن نمیرسه کاری انجام بده...خب برا منم سخته دیگه...و حالا تبدیل به یه دیوونه غر غرو شدم...

آه...بالکن م باید بشوریم...کلی هم لباس اتو بزنم...

اّه...پنجره اشپزخونه پر روغن شده...باید تمیز بشه...

تازشممممممممم...غذا درست کردنم هست...و من هنوز سر درگمم چی درست کنم...

برعکس حلما هم امروز گریه رو شده...عباس جانم لطف کرده یه لحظه غافل شد...و حلما شوت شد زمین از رو تخت...خدا بهمون رحم کرد...


پاشم برم به زندگیم برسم...



***عشق کنید به جای تبریک شب عیدمه...عیدتون مبارک...:-* :ی


  • دیوونه مهربون

نظرات  (۲)

هعی بابا.....حسابی خسته شدی برا مهمونی هاااا....حالا که رفتن حسابی استراحت کن تلافیش... :)
من اول تا آخر ماه رمضون رو یه مدل سوپ جو و مرغ غلیظ درست کردم و خوردم موقع افطار.. هم رفع تشنگی می کرد و هم گرسنگی:)
خسته نباشی از کار خونه عزیز.. عیدت هم اساسی مبارک باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی