دل خاکـــــی

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

دل خاکـــــی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۵ فروردين ۹۵ , ۰۶:۱۲
    کوچ...
  • ۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۷
    ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۱۵
    ...

اجدها...

جدیدا به جای کلمه هاپو...اژدها رو به کار میبرم...:ی


یه جیغ بنفش...هیشکی طرف من نیاداااااااا...من اژدها شدم...و اهالی خانه تر تر در اوج عصبانیت بنده میخندن....


  • دیوونه مهربون

نظرات  (۴)

سلام ...
منزل نو مبارک ...
اینجا چرا شکلک نداره ... لفطن سفارش بدین (لبخندی که دندوناش سفید کرده )

هاهاهاهاااااااااااا....ایول دوس دارم....

مستر اچ هم گاهی به شوخی به من میگه عجب اژدهایی هستیا!!!! نکنه منظورش هاپوهه؟!!!!! باید ته توی قضیه رو در بیارم مشکوک شد!!!!!! :دی

ولی من عصبانی که هستم هیچی نمی گم! دور و بریا از این سکوتم و یه نگاه به چهره ام ماست ها رو کیسه می کنن و در میرن! به همین برکت قسم.. :))
  • ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
  •  وبلاگ خوبی دارید به منم سر بزنید اگه خواستید لینک کنید تا لینکتون کنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی