دل خاکـــــی

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

گویند سنگ لعل شود در مقام صبر...آری شود ولیک به خون جگر شود

دل خاکـــــی
دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پیام های کوتاه
  • ۲۵ فروردين ۹۵ , ۰۶:۱۲
    کوچ...
  • ۱ تیر ۹۴ , ۱۶:۳۷
    ...
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۰۹/۱۵
    ...

قاطی...

خب من در نظر داشتم از قاطی بودنم اینجا چیزی ننویسم...اما خب دیوونه هستش و نوشتن...که اروم بشه...


کلی نوشتما...اما پاک کردم...


ناراحتی به اینجا ختم شد که لجبازی کردم...فروشگاه نرفتم...تازشمممممممم به خاطر معده دردم سعیدو کشوندم کاشان...ولــــــــ ــــــــی دکتر نرفتم...:D:D:Dتا سعید باشه رو مخ یه دیوونه لجباز راه نره...


نهان امروز تو ارایشگاه بود که پیام بازی کردیم...من مشتاقم ببینم چه شکلی شده نهان دیوووووووووونه ...

  • دیوونه مهربون

نظرات  (۲)

مبارک باشه برای نهان...دست راستش روی سر همه ی مجردا.... :)
خدا همه دیوونه ها رو شفا بده.. من و تو رو هم همین طور:))
الان معده درد و لجبازی بهتر شده که انشاءالله؟ 
عروس هم مبارکش باشه انشاءالله خوشبخت بشه:)
پاسخ:
:Dبعله بهتره...
ان شالله...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی